خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 17:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آریائی‌نژاد:

اعتراض در صحن باید با منطق همراه باشد/شاید این نوع رفتار ملقمه‌ای از رفتارهای پوپولیستی باشد

نماینده مردم ملایر در مجلس دوازدهم، ضمن انتقاد از نحوه اعتراض یکی از نمایندگان به روش هیات رییسه برای اعلام وصول طرح ها با بیان اینکه شاید این نوع رفتار ملقمه‌ای از رفتارهای پوپولیستی باشد تاکید کرد که اعتراض در صحن باید با منطق همراه باشد.

احمد آریائی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با توجه به حاشیه ایجاد شده در نشست امروز(چهارشنبه 3 مردادماه)صحن مجلس، گفت: لازم است هیات رییسه نسبت به نحوه اعلام وصول طرح‌ها برای نمایندگانی که دچار سوءتفاهم می‌شوند، شفاف‌سازی کنند و سامانه‌ای ایجاد شود تا از دلیل اهم و مهم کردن طرح‌ها آگاه شوند چرا که شاید تصور کرده باشند که طرحشان اهمیتی نداشته است.

جایی که منطق وجود دارد نباید فریاد زد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بنده معتقدم که سبک اعتراض همکارمان در صحن علنی و از تریبون مجلس پسندیده نبود و هرچند عذرخواهی کرد اما سبک اعتراضش درست نبود شاید این نوع رفتار ملقمه‌ای از رفتارهای پوپولیستی باشد اما نمود بیرونی آن پسندیده نیست چرا که در جایی که منطق وجود دارد قطعا نباید فریاد بزنیم.

آریائی‌نژاد خاطرنشان کرد: ما باید به دنبال منطق ایجادکننده آرامش در جامعه بگردیم که یکی ازآنها توجه به نظم است و باید به دنبال رفتارهایی باشیم که باعث ایجاد تنش نشود و آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم تا بعد از شاهد این گونه رفتارها نباشیم ضمن اینکه طرح‌های ارائه شده نیز باید در هیات رییسه امتیاز کسب کرده و بر اساس آن اولویت دستورکار صحن مشخص شود بنابراین قطعا این پیشنهاد را مطرح خواهم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380989
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار